måndag 11 augusti 2008

V75 Solvalla

Jaha jag hade datastrul i Lördags,tur att jag skicka in systemen till ATG på morron innan vi åkte.Skulle skicka kopior till alla när jag kom fram.Ut på nätet kom jag men det gick inte o skicka mail.I alla fall blev det så här.Jag gjorde 2 nästan lika system det skilde bara på spikarna o nån häst till.Men i fortsättningen så spelar jag lika på båda det är nog lungnast så.Och som alla vet så finns alla kvitton på mitt ATG konto i fall någon vill kolla.Det går att skicka kopior på alla spel kvitton,bara det att man kan bara kopiera ett i taget o då tar det sån tid om man ska kopiera 30-40 st.Man kanske kan få ett utdrag från ATG,ska kolla det.Några frågor så är det bara o maila. jalle.jalle@tele2.se

Saldo Faurecia=2104-spel 877+ vinst 25103=26340

Saldo flugfiskarna=800-spel 746+vinst 424=478

Jalle