onsdag 6 februari 2008

Trav V75

Jag satte upp en anmälningslista på jobbet för att se om det fanns intresse för att spela V75.och det var 15 st som var intresserade.Vi lägger 100 kr per andel.Vi har nu averkat 4 omgångar utan nån större fram gång.Jag ska ju sköta de här spelet men det är inte så lätt o välja ut hästarna även om jag läser mycket på olika spel sajter och får tips om dags form o läge.Problemet är att man vill ha med så många hästar som möjligt och då blir det dyrt,så man får sålla för att hålla sej inom ramen.och naturligvis så får man inte med dom här 2,3 hästarna som gör 7an då.Men skam den som ger sej de gäller o ha lite tur också.får väl schansa lite mer o inte fegspela eller helt enkelt köra Harry Boy.Jag skulle tippa på att det är 25% Harry som går in varje vecka.Det är bra med de här gänget för ännu är det ingen som klagat.Var med i ett större bolag för några år sen o då fick man höra efteråt "varför tog du inte med den hästen den hade jag tagit" jo det är ju lätt o säja i eferhand.Så dom fick prova själva men de gick ju inte bättre för de.
Ändå hade jag spelat in en del pengar till bolaget.Då la jag av ju fler kockar ju sämre soppa heter de ju. Jalle

Inga kommentarer: